loading...
***حرف هایی برای گفتن***
مینا آزادی بازدید : 12 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

در مرحله نخست این ثبت نام تمامی اشخاص حقوقی متقاضی دریافت خدمات رسمی VPN تا تاریخ پنجم اسفند ماه ۹۱ فرصت خواهند داشت برای ثبت نام از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.vpn.ir اقدام کنند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرده است که تاریخ ثبت نام اشخاص حقیقی متقاضی دریافت این خدمات متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این مهدی اخوان بهابادی در نشستی که در این خبرگزاری داشت، با بیان اینکه مقدمات کار برای ارائه خدمات قانونی VPN در کشور دیده شده است، اظهار داشت: قرار است برای اشخاصی که در داخل کشور نیاز به دریافت خدمات قانونی VPN دارند نقطه تماسی معرفی شود تا این کاربران بتوانند تقاضای خود را به مراجع ذیصلاح ارسال کرده و برای دریافت این خدمات ثبت نام کنند؛ پس از این مرحله از ثبت نام، کاربران می توانند به صورت قانونی در داخل کشور از خدمات VPN استفاده کنند.

دبیر شورایعالی فضای مجازی با تاکید براینکه در حال حاضر فعالیتهایی که تحت عنوان VPN فروشی در کشور اتفاق می افتد قانونی نیست، تصریح کرد: برخی از کاربران اینترنت نیاز دارند که از پروتکلهای رمز شده برای تماسهایشان استفاده کنند که در حال حاضر برای پاسخ به این نیاز مجبور به استفاده از خدمات VPN به صورت غیرقانونی در کشور می‌شوند.

وی با اشاره به خلاء استقاده قانونی از شبکه های اختصاصی VPN در کشور تاکید کرد: دنبال آن هستیم که پاسخی برای این نیازها در کشور فراهم کنیم و براین اساس خدمات قانونی VPN ارائه خواهد شد.

مینا آزادی بازدید : 30 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

اگر رزق تقسیم شده است ؛ حرص چرا ؟

 

اگر دنیا فریبنده است ؛ اعتماد به آن چرا ؟

 

اگر بهشت حق است ؛ تظاهر به ایمان چرا ؟

 

اگر قبر حق است ؛ ساختمان مجلل چرا ؟

 

اگر جهنم حق است ؛ این همه ناحق کردن چرا ؟

 

اگر حساب حق است ؛ جمع مال حرام چرا؟

 

اگر قیامتی هم هست ؛ خیانت به مال مردم چرا ؟

 

اگر دشمن انسان شیطان است ؛ پیروی از او چرا ؟

 

اگر پاداش از خداست ؛ پس سستی چرا ؟

 

اگر کفیل روزی خداست ؛ غصه چرا ؟

 

مینا آزادی بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم ! ( ژیان )

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری به جهنم که مرا دوستم نداری !

اگه الله کند یاری چه اف باشد چه سوسماری !

اگر خواهی بمیری بی بهانه بخور ماست و خیار و هندوانه !

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی !

ای روزگار با ما شدی ناسازگار!

بپر بالا که گیرت نمیاد !

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

بحث ۳۰یا۳۰ ممنوع !

بخور و بخواب کارمه الله نگهدارمه!

به مادرت رحم کن کوچولو ! نوکرتم ننه!

بهتر از من چه کسی
جواب :به تو چه فضولی ؟

تا جام اجل نکردم نوش هرگز نکنم تو را فراموش !

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!

تاکسی نارنجی از من نرنجی!

مینا آزادی بازدید : 14 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد، تا اینکه دروغی آرامم کند …

 

تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا …

 

خوبی بادبادک اینه که
می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده
ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده …

 

با کسی زندگی کن که مجبور نباشی
یه عمر برای راضی نگه داشتنش فیلم بازی کنی …

 

انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛
بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد!

مینا آزادی بازدید : 20 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تنها چیزی که بچه ها را خسته نمی کند، سوال کردن است. همه چیز برای کودکان حکم معما را دارد معمایی که خودشان از پاسخ دادن به آن عاجزند و برای همین دست به دامن بزرگترها می شوند. غافل از اینکه همین سوالات گاهی بزرگترها را هم حسابی گیج می کند. بخصوص اگر این سوال ها علمی باشد. همان پدر و مادری که همیشه دوست داشتند فرزندشان فردی عاقل بار بیاید حالا در جواب دادن به پرسش او ناتوانند. نگران نباشید، این مشکلی است که تقریبا بیشتر والدین با آن دست به گریبان هستند. در اینجا برخی پرسش های رایج کودکان و نحوه پاسخ به آنها را با شما مرور می کنیم.

- چرا دایناسورها دیگر وجود ندارند؟

به فرزندتان بگویید ۶۵ میلیون سال پیش یک شهاب آسمانی با زمین برخورد کرد و همه چیز را در زمین تغییر داد. دایناسورها که نمی توانستند با این تغییرات کنار بیایند از بین رفتند و جایشان را حیوانات دیگری گرفتند که می توانستند با آب و هوای جدید زندگی کنند.

آنچه شما باید بدانید این است که دایناسورها می توانند کودکان را با مفاهیم گسترده تر علمی مواجه کنند. پس از این فرصت استفاده کنید و با او درباره این مسائل صحبت کنید.

– چرا زبان های مختلفی در دنیا وجود دارد؟

مینا آزادی بازدید : 51 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

خواص درمانی

    درمان لکه های صورت
    روشن کننده
    ضد چین و چروک صورت

مواد لازم

    روغن آووکادو  60 سی سی
    روغن جوجوبا  60  سی سی
    موم زنبور عسل(ورقه ای ) 25 گرم
    اسطوخودوس  25 گرم
    آب 1 فنجان

روش مصرف

موم را با حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش ذوب کنید. برگ های گیاه اسطوخودوس را با آب جوشیده دم کنید و آن را با موم مخلوط کرده و روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و تا اتمام آب به آرامی هم بزنید ، سپس روغن ها را به آن اضافه کرده و ترکیب را به مدت سه دقیقه مخلوط کنید. ترکیب پس از سرد شدن آماده مصرف است.

 هر روز بعد از شستشوی صورت با آب ولرم و صابون ماسک را روی صورت با حرکت دورانی ماساژ داده و  بعد از گذشت 10 دقیقه پوست را پاک کنید

مینا آزادی بازدید : 27 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

دکتر محمد حسین صالحی سورمقی، گیاهان دارویی مفید برای پوست را به شرح زیر نام می برد:

 

آواکادو ، آویشن ، اسیدهای گیاهی ، انگور ، بابونه ، بادام ، بادام زمینی ، پنیرک ، توت فرنگی ، جو دو سر، حنا ، خارمریم ، ختمی ، زیتون ، شنبلیله ، شیرین بیان ، شاهتره ، صبرزرد ، عسل ، گزنه ، ماست ، همیشه بهار و هویج.

 

در متن پایین تعدادی از گیاهان دارویی مفید برای بهبود و رفع برخی عوارض پوستی را بیان می کنیم که تعدادی با هم و تعدادی به تنهایی استفاده می شوند.

 

این نکته ی خیلی مهم را باید متذکر شویم که بیان موارد استفاده ی این گیاهان دارویی، تنها بر اساس وظیفه اطلاع رسانی سایت می باشد و به هیچ عنوان به معنای تجویز یا تکذیب مورد درمانی ذکر شده نمی باشد.

 

1- خارش پوست

الف) عصاره گیاه شاهتره، اسانس برگ گیاه برگ بو، روغن اسطو خودوس و اسانس نعناع، هر کدام به تنهایی برای رفع خارش پوستی مفیدند که می توانید آن ها را به قسمت خارش دار بمالید.

 

ب) 4 تا 6 گرم مغز بادام شیرین و 4 تا 6 گرم مغز بادام تلخ را با 60 گرم قند بسایید و حاصل را با دو لیوان آب مخلوط کنید. در نتیجه نوعی شیر بادام به صورت امولسیون به دست می آید که باید آن را در مدت 24 ساعت به موضع خارش دار بمالید.

مینا آزادی بازدید : 48 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (1)

درست است که این روزها انواع متفاوتی از دستگاه‌های الکتریکی برای فر کردن و حالت دادن موها وجود دارد؛ اما استفاده مکرر از هرکدام از این دستگاه‌ها به موها به شدت آسیب می‌زند؛ اگر به فکر سلامت موهای خود هستید استفاده از حالت‌دهنده‌های داغ را کنار بگذارید به روش‌‌های بی‌ خطر روی بیاورید.

حتما تا به حال اصطلاح میزانپلی را زیاد از مادربزرگ‌ها شنیده‌اید اما می‌دانید واقعا چه معنایی می‌دهد؟ میزانپلی به عمل پیچیدن مو با بیگودی گفته می‌شود. موها با انجام میزانپلی به‌صورت حلقه‌های بسیار زیبا درمی‌آید و زیباتر جلوه می‌کند همچنین انجام یکسری شینیون‌ها بسیار راحت‌تر می‌شود؛ علاوه بر اینها چون بدون سشوار و دیگر وسایل حالت‌دهنده الکتریکی موهای‌تان را حالت می‌دهید، موها آسیب کمتری می‌بینند بنابراین نه شکننده می‌شوند و نه رنگ‌شان خیلی زود کدر و بی‌حالت می‌شود بنابراین اگر می‌خواهید با کمترین هزینه چه به لحاظ سلامت و چه به لحاظ مادی موهای‌تان حالت بگیرد پیچیدن با بیگودی را یاد بگیرد البته اگر برای حالت دادن موها خیلی عجول نیستید.

کدام بیگودی را انتخاب کنید

انتخاب بیگودی‌های فر وابسته به حالتی است که می‌خواهید به موهای‌تان بدهید، یعنی می‌خواهید فر ریز بدهید یا درشت یا متوسط. این بیگودی‌ها را می‌توانید از بیرون تهیه کنید یا اینکه با هزینه‌ کمتری در منزل درست کنید، به این ترتیب که کاغذهایی به ابعاد ۹ در ۹ یکدست و هم اندازه بسته به حجم مو به تعداد ۳۰ تا ۵۰ عدد درست کرده (می‌توانید از کاغذهای یادداشت مربع شکل استفاده کنید) و آنها را لوله‌ای شکل کنید که مثل بیگودی‌های ریز شود.

مینا آزادی بازدید : 54 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)


۱- به بعضی ها باید گفت، یه ذره صورت رو آرایشت مونده.

 

2- طریقه خرید هندونه توسط بابام: بو کردن هندونه، پرت کردن و گرفتنش از رو هوا، وزن کردن با دست، شمردن خط های هندونه، زدن روی هندونه و شنیدن صدای مورد نظر، نگاه عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی (که آره آقا من این کارم)، خریدن هندونه، آوردن به منزل، همه رو چنگال به دست جمع کردن، دست و سوت و جیغ و هورای حضار، پاره کردن هندونه، پذیرایی از اهل منزل با هندونه سفید با طعم خیار.

 

3- می دونید تنفر برانگیزترین آدم کیه؟ اونی که تو جواب ابراز علاقه، بهت میگه مرسی!

 

4- قوانین خنده داری که تو زندگی همه مون هست: کافیه سیم جاروبرقی رو جمع کنی! اون موقع است که آشغالا یکی یکی خودشونو بهت نشون بدن.

ادکلن ۲۰۰ هزار تومنی میزنی سه ساعتم بوش نمیمونه. بعد یه سیگار ۲۰۰ تومنی میکشی تا سه روز بوش میمونه.

دقیقا وقتی داری با بابات راجع به گرفتن ماشین حرف می زنی، همون لحظه تلویزیون یه برنامه پخش می کنه در مورد تاسف بارترین تصادف های تاریخ بشر با ماشین؛ کلی هم خانواده ها رو نصیحت می کنه.

همیشه توی تاکسی اون کسی که اون ته نشسته، زودتر پیاده می شه.

یک هفته رژیم حرفه ای شما با یک ساعت پرخوری برمی گرده.

هندزفری رو اتو هم بکشیم بعد از دو دقیقه گره می خوره.

اگه اسمت میرزا شمس الدین گل کلمیان هم باشه، وقتی می خوای ایمیل یاهو درست کنی می گه قبلا با این اسم ساخته شده.

مینا آزادی بازدید : 16 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

حتما شما هم سؤالاتی در مورد صابون‌ها و انواع مختلف دارید. این مطلب نکات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد که بر اساس آنها می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

 

اصلا به شیوه صحیح دست‌های خود را می‌شویید؟

براساس بررسی‌های میدانی که توسط گروه تحقیقات دانشگاه میشیگان انجام شده و نتایج آن در مجله سلامت محیط‌زیست به چاپ رسیده، تنها ۵ درصد از افراد پس از استفاده از توالت دست‌های خود را به درستی می‌شویند. در این بررسی، ناظران آموزش‌دیده از دانشگاه میشیگان، عادت شستن دست ۳۷۴۹ نفر در دستشویی‌های عمومی را بررسی کردند و نتیجه‌ای که به‌دست آوردند به این شرح است: ۹۵ درصد کسانی که از توالت استفاده می‌کردند زمان ۱۵ تا ۲۰ ثانیه پس از دستشویی رفتن که CDC (مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها) برای کشتن میکروب‌هایی که سبب ایجاد عفونت می‌شود، توصیه کرده را برای شستن دست‌های خود اختصاص نمی‌دهند. حتی بدتر از آن، ۳ درصد افراد به خود زحمت استفاده از صابون را هم نمی‌دادند و ۱۰درصد بقیه هم کلا پس از خروج از دستشویی دست‌های خود را نمی‌شستند.

مینا آزادی بازدید : 28 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 بچه بودم، بابام منو برده بود مسجد، امام جماعت هم پیر بود آروم آروم نماز میخوند، منم حوصه ام سر رفته بود پا شدم رفتم بالای منبر میکروفونو ورداشتم، شروع کردم به خوندن شعرای مهد کودکمون، کل مسجد داشتن همراه با لبخند ملیحی به نمازشون ادامه میدادن…
یهو دیدم بابا نمازو ول کرده اینهو پلنگ گرسنه داره میاد سمتم، منم که به شدت احساس خطر میکردم فرارو به قرار ترجیح دادم و بابا بدو من بدو، منم که ریزه میزه بودم از بین نماز گزارا سریع رد میشدمو داد میزدم: کمک این بیناموس (تازه یاد گرفته بودم) میخواد منو بزنه!! ،
چند نفر که اصن افتاده بودن کف مسجد ریسه میرفتن، بقیه هم در حال ذوق کردن بودن، این ماراتون حتی تو تامو جری هم بی سابقه بود تا اینکه باباو منو گرفتو تا میخوردم منو زد…

 

 

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – -

 

 

به یه بنده خدا مشتریه شلوار تک دادم بره تو پرو بپوشه، پوشید اومد بیرون خانومش گفت ران شلوار خیلی گشادهو از این حرفا، آقا ماهم سوزنو برداشتیمو رون شلوارو یه سوزن مشتی زدیم که بره واسه خیاطیو گفتم شلوارو درآر، این بنده خدا یه ده دقه ای ازش خبری نشد منم اعصابم خورد، مغازه پر مشتری یه پروم بیشتر نداریم که… خلاصه بنده خدا لای درو وا کرد دیدم شلوار دستشه… تا اومد حرف بزنه شلوارو سریع ازش گرفتم گفتم مبارک باشه، شلوارو رو میز گذاشتم دیدم… یا ابوالفضل…این چرا آسترش گل گلیه شلوارو چپه کردم دیدم….مادر جان…..شورت ماماندوز طرفو سوزن زدم به شلوار….اینم میخواسته بگه که من شلوارو زودی گرفتم ازش…آقا مغازه منفجر شد یهو…زن یارو که سیاه شد زد بیرون…منم شورت یارو رو باز کردم دادم بهش اومد بیرون نفهمیدم کی رفت نشد یه عذر خواهی بکنیم……خدایا ما را ببخشای…

 

 

مینا آزادی بازدید : 24 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

سر کلاس دین و زندگی نشسته بودیم ، آخرای زنگ بود ، معلم که داشت تند تند درس میداد …
تو همین حالت از شدت تند حرف زدن اومد بگه جاندار زنده ، گفت : زاندار ج*** (هی واییییی من …) من که دیدم از شدت و سنگینی و جدیت درس دادن همه دارن به خودشون میپیچن ولی نمیخندن ، خودمو نگه داشتم ، ولی داشتم میمردم …
میزو فشاااااااااااااااااار میدادم که خندم نگیره …. ولی ای دل غافل …
یهو ترکیدم … : پوفففف …
کلاس رف تو آسمون …
… معلمه هم با خنده گفت : بتتتتتترکی …. یه دقیقه تحمل میکردی خو …
منم فقط میخندیدم …………….
زنگ خورد و ما زنگ بعد هم با همین معلم درس داشتیم …. من ۱ دقیقه ای دیر رسیدم سر کلاس … درو باز کردم …. یه نگا به معلم ، یه نگا به بچه ها … دوباره ترکیدم …..
معلمه هم اومد به من گفت برو بیرون هر وقت خنده ات تموم شد بیا تو …
منم رفتم بیرون انقد خندیدم که دلم درد گرفت ینیاااااا …. شاید اونقد خنده دار نباشه این … ولی تو اون شرایط ….

خانم ابتکار به خرج داد و پشتش رو کرد به سمت در و دنده عقب از پله ها اومد بالا …
… راننده کلید درب رو زد و درب داشت بسته می شد که حاج خانم با لهجه شیرین یزدیش داد زد :

آقای رانندَه نِگَهدار ! تُخمُم رفت لایِ در!
خودتون تصور کنید یه اتوبوس پر از داشنجوی دختر و پسر چطوری منفجر شد!

مینا آزادی بازدید : 16 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

غضنفر میره جبهه بهش میگن اونجا چیکار میکردی؟ میگه زرشک پاک میکردم!!!
بهش میگن خوب پس اونجا اشپز بودی؟
میگه : نه ، روی تابلوهایی که نوشته بود کربلا منتظر ماست بیا تا برویم
زیرشون نوشته بودند زرشک ما اون زرشکارو رو پاک می کردیم!!!!

.

 

.

ترکه آرزو میکنه …. 
.
.
.
.
.
.
بابای آرزو هم میاد ترکه رو میکنه!!! 

.

.

به یارو میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو بده
طرف میره در خونه همسایه رو میزنه, میگه بابات هست ؟
پسره میگه نه, شب میاد
یارو میگه بشین تا بیاد [نیشخند]
.

.

یارو تو خیابون ماشین زده بهش پهن شده کف آسفالت،
رفتم دستش رو بگیرم بلندش کنم از رو زمین،
می گه «قربونت تو همین حالت یه عکس ازم بگیر می خوام بذارم تو فیس بوک!»
خدایاااا چرا دنیا نابود نشد ؟!! [ناخوش]
.

.

دوست دخترم موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟ [سکوت]
.

مینا آزادی بازدید : 23 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)


۱- اینکه بعد از خواستگاری یه نشون می خرن می برن واسه عروس
یه چیزی تو مایه های همون بیعانه ست!
یعنی این دخترتون رو واسه ما نیگر دارین میایم می بریمش!

 

2- زیر عکس کابینه روحانی یکی کامنته داده پس عارف کو؟
یکی ریپلای داده: داره رو آلبوم جدیدش کار می کنه! چند روز دیگه کنسرت داره

 

3- کیه؟ کیه؟ کیه؟ کیه؟ …………… کیه؟ کیه؟
واکنش اعضای خانواده وقتی شما تلفن رو جواب می دی. (نمی ذارن نفست بالا بیاد)

 

4- قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم
به طوری که اجسام از فاصله ۵/۲۳ میلیمتری قابل رویت نیستن،
بازم پشه میاد زیر گوشم صدای هیلیکوفتر درمیاره!
یاد جان سخت ۴ افتادم!

 

5- فک می کردم بهم خیانت کردی
ولی وقتی طرفو دیدم فهمیدم در حق خودت جنایت کردی!

 

مینا آزادی بازدید : 15 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

«قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود». این ضرب المثل در زندگی مشترک مصادیق متعددی دارد که یکی از بارزترین آنها برمی گردد به دلخوری های زن و شوهری که اگر در همان مرحله «قطره» جلوی آنها را نگیریم، «دریا»یی از دلخوری انتظارمان را خواهد کشید…

 
این مطلب، شما را با ۷ مورد از دلخوری های کوچکی که ممکن است بزرگ?شدن شان زندگی شما را دچار سیلاب کنند، آشنا می کند.

 

● مشکل اول

بی توجهی به آلرژی زاهای ارتباطی

 متاسفانه بسیاری از ما رفتارهایمان را بدون اینکه در موردشان فکر کنیم، انجام می دهیم. اینکه در همه اوقات به واکنش دیگران به رفتارهایمان توجه داشته باشیم، مطلوب است، اما افرا د خیلی وقت ها رفتارهای «خودکاری» انجام می دهند که خودمحورانه و بر مبنای عادت هایشان است و در انجام آنها به افراد دیگر توجهی ندارند.

روان شناسان در یک بررسی درباره دلخوری ها در روابط شخصی روی ۱۶۰ زوج، دریافتند این افراد در شروع رابطه رفتارهای آزاردهنده را مهار می کردند، اما پس از ازدواج و زندگی مشترک متعهدانه، دست از مهار این رفتارهای شخصی بر داشته اند. به نظر می رسد در ابتدای رابطه عاطفی، دو طرف به شدت مراقب رفتارشان هستند اما پس از پذیرش تعهد زندگی مشترک و ازدواج، خود را در این زمینه مکلف نمی دانند. کارشناسان دلخوری های ناشی از این رفتارهای شخصی آزاردهنده برای طرف مقابل را«آلرژی زاهای ارتباطی» می نامند. این آلرژی زاهای ارتباطی مانند آلرژی زاهای جسمی هستند و هنگامی که برای اولین بار در معرضشان قرار می گیریم، واکنش منفی جزئی ایجاد می کنند، اما با هر بار تماس بیشتر، حساسیت به آنها را بیشتر می کند. به همین دلیل است که یک ازدواج طولانی مدت ناگهان بر سر موضوعی به ظاهر جزئی از هم فرومی پاشد.

مثال: اولین باری که یکی از طرفین برای مثال حوله را کف حمام رها می کند، ممکن است دلخوری جزئی در همسرش ایجاد کند، اما اگر چندین بار این کار را تکرار کند، انفجاری رخ خواهد داد.

مینا آزادی بازدید : 14 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

 
در روابط گروهی (دوستی – کاری) معمولا این مشکل برای آدم‌ها پیش می‌آید که قربانی نقشه‌های دیگران می‌شوند.  این دسیسه‌ها یا افرادی که برای‌مان نقشه می‌کشند را چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم و با آنها مقابله کنیم؟

 

افرادی هستند که قسمتی از کار روزانه‌شان حول نقشه کشیدن برای دیگران می‌چرخد.  اینها ممکن است از نزدیک‌ترین تا دورترین افراد نسبت به ما باشند. بسیاری از دوستان و آشنایان‌مان را می‌شناسیم که در دام نقشه‌های دیگران افتاده‌اند و قربانی دسیسه‌های آنها شده‌اند. افرادی هستند که زندگی خود را به علت اعتماد بیش از حد و شناخت ناکافی نسبت به اطرافیان از دست داده‌اند و شکست خورده‌اند.

 

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا اجازه می‌دهید دیگران برای زندگی‌تان نقشه بکشند و آن را عملی کنند؟ چرا اجازه دخالت بی‌مورد را به آنها می‌دهید، بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید؟
 

راه‌هایی هست که بتوانید دسیسه‌های دیگران را خنثی کنید و آنها را متوجه این موضوع کنید که حواس‌تان به زندگی‌تان هست و برای آن ارزش قائلید. اکثر افرادی که پی‌ نقشه‌کشی برای دیگران هستند از حس مخرب حسادت رنج می‌برند که در بعضی افراد به صورت بیمارگون وجود دارد. پس باید جلوی اعتماد بدون شناخت را بگیرید.

مینا آزادی بازدید : 22 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

پیتزا کبابی

•    تعداد: ۸ عدد
•    زمان تهیه: ۲۰ دقیقه
•    زمان گریل شدن: ۶ تا ۸ دقیقه


مواد لازم

•    ۳.۵ تا ۴ پیمانه آرد کامل
•    کمی خمیر مایه
•    یک قاشق غذاخوری شکر
•    ۱.۵ قاشق چایخوری نمک
•    ۱ ۱/۳ پیمانه آب داغ
•    ۱/۳ پیمانه روغن
•    آرد اضافه برای باز کردن خمیر
•    روغن اضافه برای کباب کردن پیتزا
•    سس پیتزا
•    پنیز موتزارلا
•    موادی که دوست دارید داخل پیتزا بریزید

مینا آزادی بازدید : 21 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

فرزند ۱۰ روزه ای در بیمارستان ایالت گوانژو چین برشته شد. دوربین های مخفی بیمارستان شهر فوجیان تصاویر رقتباری را ثبت نمودند که در نوع خود بسیار غم انگیز است.

 
 
آقای”یی یلونگ”پدر نوزاد در خصوص مرگ فرزند خود می گوید عدم توجه پرستاران به دمای بالای دستگاه موجب این اتفاق وحشتناک شده است.
 
مینا آزادی بازدید : 24 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

میدوارم از این طنز نوشته های جدید شبکه های اجتماعی خوشتون بیاد . [قلب]

 

1- ظهری سوار تاکسی بودم بعد راننده با ماشین پشتی دعواش شد پیاده شد گفت: من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!
طبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات به صورت دسته جمعی خودکشی کردن

 

2- احترام پدرا و مادرا به حریم خصوصی بچه ها به این صورته که اول دروباز می کنن
بعد طی همون فرایند باز شدن در چند بار به در می زنن!

 

3- یه مدل خودآزاری هست که آدم عاشق کسی می شه که نمی تونه کوچکترین ارتباطی باهاش داشته باشه

 

4- می گن یکی از نشونه های اعتیاد به اینترنت اینه که وقتی از بیرون میای اول سیستمو روشن می کنی که تا لباستو عوض کنی سیستم بالا اومده باشه بتونی بری سر اصل مطلب.

 

5- دقت کردی اول صبحی که خوابالو سوار تاکسی می شی، این مجریان رادیو چقدر سرحال و پر انرژی ان؟
آدم دوس داره بگیره بزنتشون!

مینا آزادی بازدید : 24 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است و عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می شوند. بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی مدت و نیازمند دارو و درمان هستند. در اینجا ما ترفند هایی را بیان می کنیم که شما با دانستن و بکار بستن آنها، بعضی از درد ها را می توانید موقتا کاهش بدهید. خارش گلو وقتی کودک بودید، قلقلک دادن زیر بغل شما یک سرگرمی جالب بود. حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در نتیجه شما را از شر خارش گلو راحت می کنند. پس قلقلک دادن گوش، باعث رفع خارش گلو می گردد!
مینا آزادی بازدید : 23 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
اگر به دنبال یک عطر خوب زمستانی هستید بهتر است سراغ رایحه‌های گرم وملایم، چوبی و تلخ بروید که با آن نه‌‌تنها به‌ احساس آرامش و اطمینان خاطر می‌رسید بلکه با ماندگاری بالاتر، برای مدت طولانی از بویی مطبوع و با دوام بهره‌مند می شوید. بهترین عطر های فصل زمستان مجله ایده آل: اگر به دنبال یک عطر خوب زمستانی هستید بهتر است سراغ رایحه‌های گرم وملایم، چوبی و تلخ بروید که با آن نه‌‌تنها به‌ احساس آرامش و اطمینان خاطر می‌رسید بلکه با ماندگاری بالاتر، برای مدت طولانی از بویی مطبوع و با دوام بهره‌مند می شوید. بهترین عطر های فصل زمستان
مینا آزادی بازدید : 22 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
علائم خیلی جالب رمزی بدن شما بدن انسان روش‌های جالب و جذابی را برای فرستادن علائم هشدار دهنده دارد که این علائم در واقع اسراری را از درون بدن فاش می‌سازند. به عنوان مثال آیا می‌دانید که خندیدن پس از خوردن هر وعده غذایی چه تاثیری روی بدن دارد؟ یا اینکه آیا می‌دانید سفید شدن زود هنگام موها نشانه چه فرآیندی در بدنتان است. بدن انسان در تمام طول عمر به شیوه‌ای هوشمندانه و منحصر به فرد علائم و نشانه‌های زیرکانه و هشدار دهنده را بروز می‌دهد اما اکثر افراد به دلیل ناآگاهی از این روابط و علائم، پیغام‌های حیاتی بدن را نادیده می‌گیرند که حاصل آن به خطر افتادن سلامتی است. روزنامه «دیلی میرور»، در گزارشی به چند راهکار جالب و شگفت‌انگیز به عنوان اسرار زندگی اشاره کرد که بی‌تردید در زندگی روزمره، قابل استفاده و مفید خواهند بود: ۱. دردناک شدن مچ پا می‌تواند نشان دهنده مشکلات کلسترولی باشد. به گفته متخصصان دردناک شدن مچ پا می‌تواند نشانه ابتدایی از افزایش ارثی سطح کلسترول بد خون باشد. در واقع تشکیل کلسترول در اطراف زردپی آشیل، موجب بروز این درد می‌شود. راه حل چیست؟ اگر احساس کردید که مچ‌ پایتان مدت سه روز یا بیشتر به طور مداوم درد می‌کند، حتما برای چکاپ کلسترول به پزشک مراجعه کنید، بویژه اگر سابقه خانوادگی ابتلا به بیماری قلبی را دارید. ۲. قوی بودن ریه‌ها نشان دهنده کاهش خطر ابتلا به آلزایمر است. مطالعات نشان می‌دهد که فعالیت ضعیف و نامطلوب ریه‌ها موجب می‌شود که اکسیژن کمتری به مغز برسد و در نتیجه خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر افزایش پیدا می‌کند. برای جبران این مشکل سعی کنید تنفس عمیق انجام دهید به این ترتیب که پنج ثانیه عمل دم و پنج ثانیه عمل بازدم هوا را انجام دهید. این کار موجب تقویت ریه‌ها می‌شود چون اکسیژن را به مقدار کافی و مناسب به مغزتان می‌رساند. اگر این کار را شش نوبت در روز تکرار کنید، ریه‌های شما ۲۰ درصد قوی‌تر می‌شوند.
مینا آزادی بازدید : 17 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)
داستان شماره یک: تمساح گردشگری در یک خلیج کوچک مشغول ماهیگیری بود که ناگهان قایقش واژگون شد، چاره ای جز شنا کردن تا ساحل نبود. ولی از انجا که شنیده بود سابقا در این محل تمساح ها زندگی میکرده اند از ترس لبه ی قایق را گرفت. ناگهان پیرمردی را در ساحل دید و از او پرسید: هیچ تمساحی این اطراف هست ؟ پیرمرد پاسخ داد: هیچ تمساحی، سالهاست… گردشگر احساس امنیت کرد و بدون شنیدن ادامه صحبت و با فراغ بال به سمت ساحل شروع به شنا کرد . در نیمه راه پیرمرد را دید که با ترس و تعجب او را نگاه میکند و برایش دعا میخواند… پس دوباره با صدای بلند پرسید: راستی چطور از شر تمساح ها راحت شدید؟ پیرمرد فریاد زد: ما کار خاصی نکردیم، کوسه های داخل آب دخل همشون رو آوردند!
مینا آزادی بازدید : 17 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
آیا میدانستید که ریحان خاصیت ضد پیری دارد ؟ آیا میدانستید که زنان زودتر از مردان یخ می زنند ؟ آیا میدانستید که گردو با چربی های ناسالم میجنگد ؟ آیا میدانستید که اجداد خفاش ها موش ها بوده اند ؟ آیا میدانستید که پاندا هنگام تولد صورتی رنگ است ؟ آیا میدانستید که خمیازه کشیدن به مغز آرامش می‌دهد ؟ آیا میدانستید که محققان قادر به کاشت بذر در فضا شدند ؟ آیا میدانستید که مسن ترین گربه جهان ۳۸ سال سن دارد ؟ آیا میدانستید که یک قطره آب دارای یک‌ صد میلیارد اتم است ؟ آیا میدانستید که مارها باهوش ترین خزندگان روی زمین هستند ؟ آیا میدانستید که ملخ ها دارای بیش از ۱ میلیون گونه هستند ؟ آیا میدانستید که نعناع سکسکه و تنگی نفس را شفا میدهد ؟ آیا میدانستید که رنگ مورد علاقه ۸۰ درصد آمریکایی‌ها آبی است ؟ آیا میدانستید که فقط ۱ نفر از ۱ میلیارد نفر بیش از ۱۱۶ سال عمر میکند ؟
مینا آزادی بازدید : 10 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

“کجای منزلتان را بیشتر از جاهای دیگر آن دوست دارید و در آن احساس امنیت و آرامش میکنید؟” خلق و خو و شخصیت شما قابل پیش بینی است .

 

1- اتاق خواب

۲- اتاق نشیمن

۳- اتاق ناهار خوری

۴- حمام

۵- بالکن یا حیاط

۶- آشپزخانه

۷- کتابخانه

۸- هیچ یک از موارد

مینا آزادی بازدید : 21 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

1.  شنونده خوبی باشید . شاید بگویید گوش کردن که کاری ندارد, بله گوش کردن ساده است اما اگر شنونده فن گوش کردن را نتواند به درستی به کار ببندد , رابطه سالم و موثری پدید نمی آید. برای آنکه محبوب دیگران شوید باید حس گوش کردن را یاد بگیرید, تمرین کنید و بسیار به کار ببندید. هماهنگی لازم بین اینکه شما ژست بگیرید, توی چشم طرف مقابلتان زل بزنید و مرتبا سرتان را تکان بدهید اما حواستان پیش معامله خانه تان یا هر چیز دیگری باشد, هر کسی را متوجه این موضوع که شما فن گوش کردن را بلد نیستید می کند فن گوش کردن مغایر با خمیازه کشیدن , به ساعت نگاه کردن وتند تند آدامس جویدن است.

2. صادق باشید, بدون ابهام و با صراحت و صداقت صحبت کنید. روابطی که این اصل راندارند بی شک قطع خواهند شد.

3. همدلی کنید نه همدردی! هیچ کس درد هیچ کسی را به طور واقعی نمی فهمد, پس ما همدردی نمی توانیم کنیم اما همدلی فرایندی است که در طی ان خودمان را جای طرف مقابل می گذاریم و دنیا را از دریچه چشم او می نگریم. در همدلی قضاوت ممنوع است و ما حق نداریم درباره دیگران قضاوت کنیم مگر اینکه قاضی یا حقوقدان باشیم؟!

 

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
حالا که مجبورم با ساز زندگی برقصم ، قشنگ میرقصم...... هرگاه در اوج قدرت بودی به حباب فکر کن..... زندگی مثه تاب بازیه، اگه تند برم سرم گیج میره و اگه آروم برم حوصلم سر میره........... بین من و دیگران چیزی نیست جز دیوارهایی که خودم ساختم......... اینجا مهم نیست چه باشی ، مهم آن است از تو چه بگویند . . . با “هیچ کس نبودن” بهتراست از حضور اشتباه درکنار کسی بودن . . . انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند و آن دنیای درونی وجود خود است . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ چه موضوعاتی باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 14,380