loading...
***حرف هایی برای گفتن***
مینا آزادی بازدید : 35 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

يک روز تلفن همراه خانمم شروع کرد به زنگ زدن چون شماره ناشناس بود خانمم داد به من که جواب بدم الو که کردم کسي جواب نداد.
گذشت باز غروب طرف زنگ زد باز الو که کردم دوباره هم جوابمو نداد.
براي بار سوم طرف آخر شب زنگ زد جواب دادم اون طرف خط يه خانمي گفت ببخشيد با آقا امير محمد کار دارم. گفتم اشتباه گرفتين، قطع کرد.
گوشي به خانمم پس دادم هنوز 2 دقيقه نگذشت بود که اس داد:
((اوف چه صداي قشنگي ))
بعدش همين طور شروع کرد به اس دادن افتخار آشنايي ميدين.....
خلاصه سرتون درد نيارم بد شانسي من و ميبينين پيدا شدن مزاحم تلفني بجاي اينکه با خط من باشه با خط خانمم،اون اس ميده خانمم چپ چپ نگاه من ميکنه . شانس هم نداریم که مزاحم خط من بشن همش سیبیل کلفتا اشتب زنگ میزنن.

برچسب ها طنز ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حالا که مجبورم با ساز زندگی برقصم ، قشنگ میرقصم...... هرگاه در اوج قدرت بودی به حباب فکر کن..... زندگی مثه تاب بازیه، اگه تند برم سرم گیج میره و اگه آروم برم حوصلم سر میره........... بین من و دیگران چیزی نیست جز دیوارهایی که خودم ساختم......... اینجا مهم نیست چه باشی ، مهم آن است از تو چه بگویند . . . با “هیچ کس نبودن” بهتراست از حضور اشتباه درکنار کسی بودن . . . انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند و آن دنیای درونی وجود خود است . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ چه موضوعاتی باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 252
  • بازدید کلی : 14,348